امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ملت ایران با حضور پر‌شور ‌در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند‌.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 15 بهمن 1390

 

فرماندار میناب:
ملت ایران با حضور پر‌شور ‌در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند‌.
فرماندار میناب گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در این دو صحنه حساس ضمن حمایت از ولایت و نظام مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،، مسعود قانعی‌فرد ظهر ديروز طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اعظم (ص) و آغاز هفته وحدت ،این هفته را فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت یاد و خاطره پیشگامان اتحاد بین مذاهب و ادیان برشمرد و افزود: در هفته وحدت مردم یک بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق کرده و پیام رسالت رسول گرامی اسلام را به گوش جهانیان می‌رسانند.
وی رسیدن به هر پیروزی را در گرو اتحاد و همبستگی عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه یکپارچگی و بر محوریت امام و رهبری به ثمر رسید.
فرماندار میناب دهه فجر را دریچه‌ای باز به سوی پیشرفت و ترقی میهن اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همیشه و همواره برای وارد کردن ضربه به ملت و انقلاب در صحنه‌ها با ترفندهای گوناگون وارد عمل شده‌اند.
قانعی‌فرد عنوان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب با ترور شخصیت‌ها و چهره‌های موثر انقلابی، سپس با جنگ تحمیلی و در ادامه با توطئه‌های مختلف فرهنگی سعی کردند تا روند انقلاب و پیشرفت آن را کند کنند اما جوانان متعهد و مومن همواره روز به روز بر موفقیت‌های این کشور اضافه کردند.
وی گفت: تمام قدرت‌های فاسد و یاوه گویان دنیا بدانند ملت ایران ملتی صبور، با ایمان و اراده قوی و همیشه در صحنه است و همواره پیرو مکتب ولایت و پشتیبان رهبری است.
قانی‌فرد با اشاره به وجود 246 شهید و بیش از سه هزار رزمنده در میناب ابراز کرد: مردم میناب همانند دیگر نقاط کشور در صیانت از انقلاب عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام نشان دادند.
قانعی‌فرد دوران استعمار و دیکتاتوری سران کفر در دنیا را را روبه پایان و نابودی دانست و افزود: زور و ظلم دیگر به برکت بیداری اسلامی در دنیا رنگ باخته است.
وی همچنین با اشاره  به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در این دو صحنه گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در این دو صحنه حساس، ضمن حمایت از ولایت و نظام مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.